Marca 28, 2024, 14:15:47 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:
Nowa strona główna  : http://www.emunes.pl
Zapraszamy do testowania !

Chat: http://chat.emunes.pl
Galeria cartów: http://carts.emunes.pl
 
   Strona główna   Pomoc Zaloguj się Rejestracja  

Reklama
Strony: [1]
  Drukuj  
Autor Wątek: Activision -Jeszcze mniej za jeszcze więcej!  (Przeczytany 1083 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Virus
Kapitan
****
Offline Offline

Wiadomości: 323



« : Października 05, 2015, 17:14:19 »

Acitivision ostatnimi laty nie miało zbyt dobrej opinii. Ostatnie zagrywki koncernu przekroczyły już moim zdaniem wszelkie możliwe granice.

Zacznijmy od zmartwychwstania serii Guitar Hero, które spójrzmy prawdzie w oczy było do przewidzenia. Osobiście nie mam nic przeciwko serii bo bardzo lubię gry rytmiczne. Guitar Hero, Rock Back, Project Diva, Singstar, uwielbiam wszystkie te serie. Problem pojawia się gdy nowa odsłona serii oferuje pod wieloma względami mniej niż Guitar Hero: World Tour z 2008 roku (właściwie GH4)! Możliwość tworzenia własnej postaci? A na co to komu, do śmieci! Panowie z marketingu reklamują grę jako "bardziej realistyczne podejście do wirtualnej grze na gitarze" dlatego zamiast nowego silnika graficznego, dużych scen itp. przywitajcie się z sekwencjami Full Motion Video z pierwszej osoby oraz granymi w tle oryginalnymi klipami jakie można obejrzeć na MTV (w każdym razie gdyby MTV wciąż nadawało muzykę na swojej stacji Tongue). Lubiliście grać na perkusji? Cóż macie problem gdyż GH: Live pozbywa się perkusji jak i możliwości frywolnej roszady instrumentów. Do śmieci z napisem "po co to komu, tniemy koszty" prawdopodobnie powędrował również tryb kariery. Twórcy chwalą się zmianami w mechanice gry albowien nagle naciskanie 2 szeregów po 3 przyciski jest bardziej "realistyczne" niż naciskanie 5 przycisków w jednym szeregu. Activision, jeśli chcecie stworzyć realistyczny symulator gry na gitarze to popatrzcie się na Rocksmith czy nawet Rock Band 3 Pro Mode i zróbcie notatki. Według mnie powód do zmiany mechaniki był oczywisty. Wszystkie zakupione DLC nie będą kompatybilne bo przecież "zmieniliśmy przecież mechanikę". Rock Band 4 co prawda będzie oferował mniej utworów ale wciąż wspomaga wszystkie zakupione DLC, wciąż posiada tryb kariery, wciąż umożliwia nam kreowanie swojego wirtualnego zespołu rockowego i co tu dużo mówić po prostu wygląda lepiej.

2 Października na rynku ukazał się sequel do serii gier skateboardowych sygnowanych nazwiskiem pana Hawk'a. Tony Hawk Pro Skater 5 miał być powrotem do korzeni o który wszyscy fani serii prosili od czasów wybryków Activision pokroju Tony Hawk Ride i Tony Hawk Shred. Niby wszystko pięknie ale tragedię zwiastowało już kilka rzeczy. Activision praktycznie w ogóle nie pokazywało gameplayu, nie poświęcało zbyt dużo czasu na marketing gry oraz nie wysłano  tak zwanych "review copies". Po raz kolejny gra oferuje MNIEJ niż Tony Hawk's Pro Skater 3... gra z 2001 roku. Do śmieci powędrowała możliwość tworzenia własnego skater'a, możliwość wykonywania rozmaitych ground tricków, możliwość zejścia z deski, otwarte levele bez konieczności wczytywania kolejnych zadań, interesujący level design, wszystko co było możliwe już w erze PlayStation 2! Gra graficznie również prezentuje poziom owych odsłon, mówiąc krótko na dzisiejsze standardy wygląda paskudnie. Poziomy są mikroskopijne (mniejsze niż w Tony Hawk's Pro Skater 2!!! jakim cudem?Huh??), gra wiecznie się wiesza, posiada ogrom błędów, sterowanie jest sztywne niczym w pierwszej odsłonie serii (tak tej z PSone i N64), wykonanie każdego zadania wiąże się z ekranem wczytywania a jakby i tego było mało wszystko przyprawione jest spieprzoną do granic możliwości fizyką... cóż przynajmniej upchnięto kupę reklam energetyka Monster by Activision mogło zgarnąć trochę więcej kasy za lokowanie produktów. Warto również wspomnieć, że patch do gry waży bagatela ponad 7 giga w czasie gdy sama gra zajmuje około 5 giga na naszym dysku.

Activision również spieprzyło sprawę w kwestii nadchodzącej nowej odsłony Call of Duty. Jeśli wciąż nie posiadacie PS4, Xbox One lub wystarczająco silnego PC'ta cóż wersja na PS3 i X360 POZBAWIONA jest trybu gry dla jednej osoby. Na dysku z grą znajdzie się jedynie tryb multiplayer i tryb zombie, cała kampania zostaje wycięta bo "gra nie zmieściłaby się na konsole poprzedniej generecji". Nie wiem czy panowie z Activision sprawdzali ale zarówno PS4, XboxOne jak PS3 używają TEGO SAMEGO nośnika. W przypadku X360 wydanie gry na dwóch DVD (na jednej multi na drugiej single) widocznie kosztowałoby te kilka dolarów więcej na co taka korporacja jak Activision widocznie nie może sobie pozwolić.

Zapisane

Moje PlayStation ID - GrimRaziel // zapraszam =)

Strony: [1]
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!
Strona wygenerowana w 0.046 sekund z 18 zapytaniami.