Kwietnia 19, 2024, 20:14:19 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:
Nowa strona główna  : http://www.emunes.pl
Zapraszamy do testowania !

Chat: http://chat.emunes.pl
Galeria cartów: http://carts.emunes.pl
 
   Strona główna   Pomoc Zaloguj się Rejestracja  

Reklama
Strony: [1]
  Drukuj  
Autor Wątek: Namco 106 / Namco 163 custom cart - pomoc  (Przeczytany 1827 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
ivan
Szeregowy
*
Offline Offline

Wiadomości: 3


« : Października 29, 2015, 20:46:11 »

Witam wszystkich!

Chcialem sobie zrobic customowy cart z chipem namco 163.

Na necie znalazlem rozne szczatki informacji jak taki cart przygotowac, jednakze niektore zrodla sobie wzajemnie przecza i do tego nigdzie nie znalazlem gotowego przepisu.

Mialem nadzieje, ze na tym forum znajde jakies info, jednak linki ze schematami w TYM watku wydaja sie juz dawno nie dzialac.

Jezeli ktos mialby schemat takiego carta, albo zdjecia, to bylbym wdzieczny.
Moze ktos robil takiego carta i bylby chetny podzielic sie wskazowkami? To juz w ogole bylo by super Wink.

Aktualnie mam pcb z gry Dragon Ninja z ktorego wylutowalem juz romy. Zakupilem tez 2 kostki am29f040b-90pd.

Zastanawiam sie czy potrzebuje kupic programator kosci pamieci - TAKI, a moze TAKI, czy moze cos TAKIEGO by starczylo.
« Ostatnia zmiana: Października 30, 2015, 09:53:50 wysłane przez ivan » Zapisane
sdm
Szeregowy
*
Offline Offline

Wiadomości: 37


« Odpowiedz #1 : Listopada 03, 2015, 11:41:44 »

slabo juz z pamiecia u mnie bo dawno sie tym nie zjamuje - raczej wszystko masz na forum lub w necie. Tam jest chyba 2x 28pin 128KB romy. Schemat NES'owego 28pin z A16 masz wszedzie. Schemat 29F tez masz-  jedynie polaczyc.

http://callanbrown.com/index.php/advanced-mmc3-nes-reproduction
http://circuits.datasheetdir.com/135/AM29F040B-pinout.jpg

W podstawce zanim wylutujesz musisz albo w PCB wywiercic te dodatkowe piny aby 32pin podstawka weszla, albo pozaginac nogi i kabelkami.


A programator jakikolwiek, ktory pozwoli Ci na wypalenie tych flash co masz.
« Ostatnia zmiana: Listopada 04, 2015, 13:29:17 wysłane przez sdm » Zapisane
ivan
Szeregowy
*
Offline Offline

Wiadomości: 3


« Odpowiedz #2 : Listopada 06, 2015, 09:55:24 »

Hej, dzieki za odpowiedz!

Postanowilem w koncu skorzystac z poradnika dostepnego TUTAJ Mam nadzieje, ze nie posiada zadnych baboli ;P

Dodatkowo zamowilem programator TL866CS

Mam nadzieje, ze bedzie dzialac ;P
Zapisane
Krzysiobal
Chorąży
***
Offline Offline

Wiadomości: 140



« Odpowiedz #3 : Listopada 06, 2015, 12:17:58 »

Ja bym wylutował ten chip namco, w którym jest mapper, zaprojektował od początku swoje PCB dla całej gry (w którym byłoby miejsce na 29f040 prg rom, 29f040 chr rom,  62256 chr ram, zworka do wyoru czy chr-rom czy chr-ram, 8kb wram w $6000-$7fff i może dodatkowo jeszcze jakiś prosty układ, który pozwoliłby programować całość np. przez Kazzo, aby nie wyjmować za każdym razem tych pamięci. A ten układ mappera (SMD, 48 nóżek) to bym wlutował w jakiś adapter na DIP aby mozna było go wyjąć i wykorzystać jeszcze gdzie indziej Smile

Cytuj
Dodatkowo zamowilem programator TL866CS
A mówią że bieda w państwie Smile
Zapisane

Life is brutal, full of zasadzkas and sometimes kopas w dupas.
ivan
Szeregowy
*
Offline Offline

Wiadomości: 3


« Odpowiedz #4 : Listopada 23, 2015, 09:24:45 »

Hej, cartridz dziala! Udalo mi sie nawet odpalic na nim plik .nsf

Wlasne pcb to na pewno fajna sprawa, ale srednio sie to oplaca dla jednej sztuki

ZDJECIE
ZDJECIE
« Ostatnia zmiana: Listopada 23, 2015, 09:26:50 wysłane przez ivan » Zapisane
Strony: [1]
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!
Strona wygenerowana w 0.046 sekund z 18 zapytaniami.