Kwietnia 20, 2024, 10:17:06 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:
Nowa strona główna  : http://www.emunes.pl
Zapraszamy do testowania !

Chat: http://chat.emunes.pl
Galeria cartów: http://carts.emunes.pl
 
   Strona główna   Pomoc Zaloguj się Rejestracja  

Reklama
Strony: [1] 2
  Drukuj  
Autor Wątek: Ghost'n Goblins  (Przeczytany 5292 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
venom
Chorąży
***
Offline Offline

Wiadomości: 239



WWW
« : Czerwca 21, 2006, 23:49:36 »

Jeszcze całkiem niedawno miałem kartridż z tš grš, niestety sprzedałem razem z większoœciš innych gierek Sad Gra jest bardzo znana, nie tylko na Nesie, ponieważ Capcom wydałš jš na wszystkie możliwe konsole i komputery. Nawet całkiem niedawno wydano dwie nowe częœci na Playstation2, zmieniono jedynie nazwę na Maximo Smile Jeszcze nigdy nie udało mi się jej ukończyć, jest całkiem trudna, może z czasem uda mi się to na emulatorze  Cheesy
Zapisane

setezer
Kapitan
****
Offline Offline

Wiadomości: 315



WWW
« Odpowiedz #1 : Czerwca 22, 2006, 08:35:06 »

Nooo, to jest dopiero gierka 8-).
http://softdarek.republika.pl
Superowa grafika 8-).

Sir Arthur zasuwa w zbroji lub w gatkach, kiedyœ miałem z nim avatarek. Hardcore'owy poziom trudnoœci, co oczywiœcie jest wielkim plusem! Nawet siudym-dziad nie ukończył. Kiedyœ miałem kupić na NESa, na allegro, ale ubiegł mnie MSXTRD.
« Ostatnia zmiana: Maja 19, 2015, 15:03:27 wysłane przez setezer » Zapisane

venom
Chorąży
***
Offline Offline

Wiadomości: 239



WWW
« Odpowiedz #2 : Czerwca 22, 2006, 13:38:27 »

Zasuwanie w gaciach to jedna z charakterystycznych cech tej gry Smile.
Szkoda, że gra jest za trudna, już na poczštku gry sporym problemem jest ten czerwony demon, a to dopiero pierwszy poziom Sad
Zapisane

setezer
Kapitan
****
Offline Offline

Wiadomości: 315



WWW
« Odpowiedz #3 : Czerwca 23, 2006, 23:20:47 »

Już w drugim zaczyna się bitwa z czasem, a potem to hoo hooo! Jedna z trudniejszych gier ever.
Forum Wiejskie Życie: http://forum.freeware.info.pl/viewforum.php?f=3   
Czerwony demon dosyć trudny jest, trzeba umiejętnie skakać, ale dalej w 1 poziomie jest stosunkowo łatwo (te duszki), no i bossik to proœcizna (trzeba tylko szybko nawalać). Klucz spada z nieba i metalowe drzwi stajš otworem. Potam akcja w mieœcie portowym, z okien duchy, pełno ghouli... jest dobrze, bardzo dobrze. No i trudno.
« Ostatnia zmiana: Maja 19, 2015, 14:39:01 wysłane przez setezer » Zapisane

koNESer
Gość
« Odpowiedz #4 : Stycznia 28, 2007, 18:20:35 »

Mimo wszystko gra jest jak dla mnie przekozacka,choć nie moge przejœc drugiego levela
Widziałem w sieci kod do tej gry który ma ukazywać jakaœ wiadomoœć.Wie ktoœ może jak ona brzmi???

link do strony z kodem:
http://www.cheatcodesgalore.com/nes/games/Ghosts_N_Goblins/
Zapisane
aboabo
Spaghetti Samurai
Major
*****
Offline Offline

Wiadomości: 1110


geje we wsi


« Odpowiedz #5 : Stycznia 29, 2007, 06:24:38 »

gralem w nia na wielu roznych platformach i szczerze mowiac nie pamietam na jakich. porty bardzo roznia sie od siebie, istnieje druga bardzo podobna gra pod tytulem ghouls n ghosts. genialna jest wersja na commodore 64 i na arcade.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 29, 2007, 06:48:21 wysłane przez v jupiter » Zapisane


W pewnym archiwum znajduje sie autentyczne nagranie glosu Mieszka I, przypadkiem utrwalone przez garncarza pracujacego na kole garncarskim: "Poniewaz Mieszko I krzyczal glosem bardzo podniesionym to reka garncarza zlobiaca w tym czasie spiralny rowek (wzór luzycko-warminski) w miekkiej glinie drgala w rytm glosu Mieszka I jak membrana mikrofonu. A mysmy wzieli ten wykopany z ziemi talerz, polozyli na gramofonie i odtworzyli".
Avalanche
Gość
« Odpowiedz #6 : Kwietnia 22, 2007, 12:21:43 »

Hej czy tylko u mnie jest taki bug że jak się skuje i stracę zbroje, póŸniej jak jš podnoszę od zabitego potworka to im się nie zakłada i dalej jestem goły. A może to tak ma być?
Zapisane
koNESer
Gość
« Odpowiedz #7 : Kwietnia 22, 2007, 13:11:03 »

Tak ma być Tongue
Zapisane
siudym
Gość
« Odpowiedz #8 : Lipca 05, 2007, 12:56:17 »

Heh:) A wiecie, ze jest mozliwosc wklepania kodu, ktory umozliwia wybieranie poziomow?  heh

DZIALA! Wklepywac trzeba na ekranie tytulowym:
Trzymajac PRAWO wciskamy B trzy razy, potem wciskamy GORA (bez trzymania juz) i wciskamy znowu B trzy razy, potem LEWO i wciskamy B trzy razy, teraz DOL i B trzy razy, teraz START.
« Ostatnia zmiana: Lipca 05, 2007, 13:02:55 wysłane przez siudym » Zapisane
Janota 8
Gość
« Odpowiedz #9 : Kwietnia 13, 2014, 16:20:22 »

Odkopuję.
W tej grze jest chyba najbardziej kontrowersyjne początkowe intro w historii gier video, ''bara bara na cmentarzu'' XD ale grę jak i intro bardzo lubię, a sama gra jest naprawdę dobra i jak dla mnie sentymentalna czyli kolejny plus.
« Ostatnia zmiana: Maja 08, 2014, 14:22:40 wysłane przez Robi » Zapisane
mtmt
Kapral
**
Offline Offline

Wiadomości: 88



« Odpowiedz #10 : Kwietnia 14, 2014, 21:22:12 »

wyjątkowo trudna gra
trudniejsza od battletoads czy któryś z megaman'ów
kompletnie zapomniałem, że tej gry nigdy nie przejdę w swoim życiu

Przypomnę że musiałbyś zrobić to dwukrotnie żeby ją ukończyć Wink
spazz4


EDIT : oj spazz4, nie od dziś to wiem Smile a nawet na AVGN oglądałem zanim pewnie ktokolwiek o tym wiedział
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 15, 2014, 17:27:48 wysłane przez mtmt » Zapisane
BH ouji
Chorąży
***
Offline Offline

Wiadomości: 245


Fan Toshiyuki'ego Takahashiego


« Odpowiedz #11 : Kwietnia 19, 2014, 11:25:17 »

Hmm dobrze że ktoś to odkopał, otóż to byłaby moją ulubioną grą - możemy chodzić golasem, jest sceneria demonów, ratujemy księżniczke są 2 rzeczy które to uniemożliwają : soundtrack i poza śmierci bohatera

Grałem w nią po raz pierwszy u swojego kolegi ale nie doszedłem daleko

Co do cenzury to głupie, mogli zmienić poze śmierci bohatera albo głowe na brzuchu Astarota, ale nie, zmienili krzyż na tarcze! LOL

Co do intra, na początku myślałem że poprostu księżniczka go leczy czy coś pdoobnego

Zapewne gdyby 4kids dostali tę grę zmienili by to:

-Intro - Artur nie jest nagi
-Całą scenerie (zamiast chodzić po cmentarzu chodzimy po lesie, brak demonów, design Astarota)
-Poze śmierci bohatera

Co do pozy śmierci, to chyba przeznaczenie ryczerzy żeby stać sie kośćmi
Zapisane

I'm back Bitches, tęskniliście (sp?)?
SebaSan1981
Major
*****
Offline Offline

Wiadomości: 2032



WWW
« Odpowiedz #12 : Maja 08, 2014, 12:00:27 »

A ja tam lubię te kontrowersyjne intro i ogólnie klimat tej produkcji. W kilku momentach gra jest wymagająca ale nie bardziej niż inne trudniejsze (i bez timera!!) tytuły. No i G'nG jest sciśle związana z Gargoyle Quest 2 co też przemawia na jej korzyść.
Zapisane

Yren
Gość
« Odpowiedz #13 : Maja 09, 2014, 20:12:29 »

A ja tej gry nie lubię Cheesy Sterowanie postacią to po prostu koszmar, Arturem nie można poruszać podczas skoku, zupełnie jak w przypadku Simona z Castlevanii. Przechodzenie całości dwa razy w celu ukończenia również nie zachęca... Do tego te bydlaki które rzucają jakimiś kulami, nie wiem co to za stwory.
Ja wiem że jest to gra stara i nie powinienem się czepiać, ale naprawdę poziom trudności jest masakryczny, mi się udało dojść tylko do trzeciego poziomu. Nie wiem, może po prostu nie mam do niej cierpliwości (dlatego obecnie zbiera mi tylko kurz na półce ;p)
Zapisane
dic-sc7
Kapitan
****
Offline Offline

Wiadomości: 345


« Odpowiedz #14 : Maja 09, 2014, 21:18:47 »

Dla mnie zawsze pozostanie jako Devil World/Makimura.
Ghost'n Goblins czyli wersja amerykańska jest znacznie łatwiejsza, bo posiada możliwość kontynuacji poziomu po utracie żyć.
Teoretycznie wystarczy odpowiednia dawka siły woli i gra w końcu pęknie.
Makimura oferuje tylko 3 życia po utracie których zaczynamy od początku. 
Mój znajomy Ś.P. grał w ten tytuł przez 14 godzin bez żadnych efektów, ale to był upór maniaka.

Zapisane
Yren
Gość
« Odpowiedz #15 : Maja 09, 2014, 21:40:54 »

dic-sc7, nie tylko amerykańska. Ja mam wersję europejską i tu również jest możliwość kontynuacji po utracie żyć. Ale co po tym, skoro poziom frustracji jest tak wysoki że aż się odechciewa ^^
Zapisane
dic-sc7
Kapitan
****
Offline Offline

Wiadomości: 345


« Odpowiedz #16 : Maja 09, 2014, 22:00:07 »

Faktycznie europejska także ma ułatwienie w postaci kontynuacji.

Każdą grę można skończyć, to tylko kwestia poświęconego jej czasu.
Tak pograłem chwilę aby sobie przypomnieć i jeśli musiałbym ją skończyć na konsoli, no koniecznie z podłączonym game repeater oraz data recorder.   
Zapisane
MaarioS
Major
*****
Offline Offline

Wiadomości: 1382



« Odpowiedz #17 : Maja 11, 2014, 07:18:11 »

Jakby kto nie wiedział to wersja japońska również ma nieskończoność kontynuacji tyle że ta opcja nie jest widoczna na ekranie głównym. Po game over trzeba na ekranie wstukać jakąś odpowiednią kombinację przycisków i wtedy się gra dalej, wiem bo sam tak właśnie przechodziłem. Dokładnej kombinacji nie pamiętam ale gdzieś na google jest

EDIT: poszukałem i znalazłem, oto kodzik:

Continue (Japanese version)

At the title screen, hold down right and simultaneously press B three times (pressing A also works), then hit start.

Czyli według tłumaczenia, na title screenie trzeba trzymać prawo, 3 razy wcisnąć B albo 3 razy wcisnąć A a potem start i gramy dalej Wink
« Ostatnia zmiana: Maja 11, 2014, 07:24:25 wysłane przez MaarioS » Zapisane
BH ouji
Chorąży
***
Offline Offline

Wiadomości: 245


Fan Toshiyuki'ego Takahashiego


« Odpowiedz #18 : Lipca 31, 2014, 10:46:13 »

Miałem dzisiaj sen o tej grze i że Artur był nagi i dostawał do wrogów ale nie stawał sie koścmi, raz jednak był (w zbroji) ale nie było widać jego kości

Co do hacku, ktoś musi wyetytować Artura na Goku w zbroji Bulmy, Księżniczke na Ch-Chi w zbrojnej bikini oraz Astarota na Oozaru Vegete, chętnie bym zagrał w ten hack
Zapisane

I'm back Bitches, tęskniliście (sp?)?
Sogetsu
Crazy Hero from the Shakespeare Fridge
Major
*****
Offline Offline

Wiadomości: 2173


Don't stand in my way... I'm aiming for the stars.


« Odpowiedz #19 : Lipca 31, 2014, 18:09:13 »

Albo zacznij zgłębiać tajniki programowania i sam zrób takiego hacka Smile
Zapisane

Strony: [1] 2
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!
Strona wygenerowana w 0.032 sekund z 19 zapytaniami.