Marca 28, 2024, 13:37:46 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:
Nowa strona główna  : http://www.emunes.pl
Zapraszamy do testowania !

Chat: http://chat.emunes.pl
Galeria cartów: http://carts.emunes.pl
 
   Strona główna   Pomoc Zaloguj się Rejestracja  

Reklama
Strony: 1 ... 11 12 [13]
  Drukuj  
Autor Wątek: SNES - konsola legenda!  (Przeczytany 60564 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Yren
Gość
« Odpowiedz #240 : Lutego 25, 2014, 19:14:53 »

Cytuj
Każdy może sobie pozwolić, tylko trzeba chcieć.
To prawda, a ja jestem tego doskonałym przykładem. Pomimo że nie mam pracy, a "kieszonkowe" dostaję dość rzadko, to jednak mogę sobie od czasu do czasu pozwolić na jakąś dość drogą grę (a i tak nie wydaję na nie wszystkich moich pieniędzy). Także wcale nie trzeba być nie wiadomo jakim bogaczem Smile
Zapisane
alzen
Gość
« Odpowiedz #241 : Lutego 25, 2014, 20:07:43 »

Dred, dopóki myślisz tylko o utrzymaniu siebie to faktycznie; poza tym sam zaczynałeś od emulacji więc czemu taka reakcja?

Yren, kupienie dość drogiej gry z kieszonkowego i jeszcze zostaje - nie no co ty stary, wcale nie trzeba być dzianym. A serio to facepalm jeśli to jest argument.

A MaarioS ma rację - flashcarty to realhardware, tyle że na około.

Ale proponuję zamknąć offtop, rozmawiajmy dalej o SNESie; a nie o tym, czy gry są drogie bo widzę, że zdania są różne i wszystko oczywiście zależy od tego kto się wypowiada.
Zapisane
Banan
Gość
« Odpowiedz #242 : Lutego 25, 2014, 20:38:25 »

Cytuj
Bo to jest coś więcej. Na kompie mappery masz EMULOWANE a na flashcarcie mappery masz ZAIMPLEMENTOWANE i gra tak naprawdę niczym się nie różni gdybyś porównał granie na flash-carcie i na rzeczywistym carcie  . Nie mówiąc o tym, że niektóre konsole w ogóle nie mają mapperów czyli tym bardziej już nie ma żadnego ale już żadnego argumentu, że to jest "emulacja", w takim wypadku to już jest czysty oryginalny hardware. Radzę Ci trochę poczytać o podstawach elektroniki i działaniu układów cyfrowych zamiast się wymądrzać w złą stronę xD
k***a mać. xD

Mówiłem wtedy na czacie, że to była ironia/nadinterpretacja, w dodatku zamierzona. Tongue

W tym wypadku mówiłem o czymś zupełnie innym, idź poczytać moją wypowiedź jeszcze raz, a jak to nie poskutkuje, to radzę zacząć czytać dużą ilość książek. Bo umiejętności czytania ze zrozumienien u Ciebie brakuje na tą chwilę.

W dodatku nawiązałeś do rozmowy, która miała miejsce półtora miesiąca temu, no moje gigantyczne gratulacje, geniuszu. xD
Cytuj
Dred, dopóki myślisz tylko o utrzymaniu siebie to faktycznie; poza tym sam zaczynałeś od emulacji więc czemu taka reakcja?

Yren, kupienie dość drogiej gry z kieszonkowego i jeszcze zostaje - nie no co ty stary, wcale nie trzeba być dzianym. A serio to facepalm jeśli to jest argument.
p***olenie - nie masz kasy teraz, kupisz wtedy, kiedy będziesz ją miał, czyli później. Albo odkładaj sobie to 5 zeta co miesiąc i kiedyś ukulasz.
Cytuj
poza tym sam zaczynałeś od emulacji więc czemu taka reakcja?
hę?
« Ostatnia zmiana: Lutego 25, 2014, 20:42:38 wysłane przez Dred » Zapisane
Yren
Gość
« Odpowiedz #243 : Lutego 25, 2014, 20:50:36 »

alzen, powiedziałem od czasu do czasu, a nie za każdym jednym razem przy napływie gotówki. Na każdą trzeba trochę poczekać, ale za to widać że nie jest to rzecz niewykonalna.
Zapisane
zur0ancymon
Kapral
**
Offline Offline

Wiadomości: 57


« Odpowiedz #244 : Lutego 25, 2014, 22:18:41 »

BORZE BORZE BORZENKO!  crazy weźcie chłopy nie dorabiajcie wielkich ideologii do grania na cartach czy na flashcartach czy na emulatorach! grajcie, po prostu grajcie, chociaż tu się oderwijcie od wszelakich ideologii  crazy ma być przyjemność nie kolejna piramida moralności lub amoralności  Wink
« Ostatnia zmiana: Lutego 25, 2014, 22:20:15 wysłane przez zur0ancymon » Zapisane

Wzrusza mnie jedynie historia życiowych upadków i wstawania z gleby Mike Tysona.
SebaSan1981
Major
*****
Offline Offline

Wiadomości: 2032



WWW
« Odpowiedz #245 : Czerwca 19, 2014, 04:18:20 »

Nie chce mi się zakładać nowego tematu więc streszczę się tutaj. Kupiłem niedawno SD2SNES na ybay-u i jestem z tego wynalazku bardzo zadowolony i chciałem napisać o nim conieco.
Zatem na początek specyfikacja urządzenia (po angielsku):

- SD/SDHC/SDXC support (tested up to 64GB; no exFAT support so SDXC cards must be reformatted using FAT32)
- High quality push-push memory card slot
- Fast ROM loading (~9MB/s)
- Fast menu navigation
- Directories are sorted automatically, no need for FAT sorting tools
- High resolution menu (512×224) for adequate display of long file names
- Real Time Clock
- Supports ROM size up to 128MBit (96Mbit actually implemented)
- Automatic near-time SRAM saving to SD Card (while the game runs). Some limitations apply:
      - near-time saving is switched to periodic saving when a game is found to use the SRAM as work RAM.
      - Automatic saving is disabled when MSU1 is used. SRAM is saved on reset.
- Enhancement chip support (see below for implementation status)
- SuperCIC key (SNES CIC clone):
      - enables operation on unmodified consoles of all regions
      - supports software 50/60Hz switching on SuperCIC enhanced consoles only (to be performed by sd2snes firmware, not yet implemented there)
- Auto region patching: eliminates “This Game Pak is not designed…” messages regardless of 50/60Hz setting











Miałem co prawda troszkę zajęcia ze ściągnięciem odpowiedniego softu. Ale na stronkach
http://terminalsmurf.wordpress.com/2013/11/07/sd2snes-setup-tutorial/
oraz
http://www.stoneagegamer.com/sd2snes-board-only.html
znalazłem wszystko co potrzebne było do odpalenia gier na konsoli. Polecam ściągnięcie najnowszej wersji firmware, na starszej menu lubiło się zawieszać a na najnowszej zostało to poprawione. Wszystko by było całkiem cacy ale małą łyżką dziegciu w tej beczce miodu jest to że nie działają niektóre gry jak np. StarFox, Kirby Super Star, Doom lub Star Ocean. Ale odsetek niedziałających tytułów jest niewielki i zapewne zostanie to poprawione poczas wydania nowszej wersji Everdrive. Menu i obsługa jest bardzo wygodna, wszystkie działające gry ładują się bardzo szybko i śmigają bez glitchy i błędów.

No i to chyba narazie tyle Smile
« Ostatnia zmiana: Czerwca 19, 2014, 15:04:40 wysłane przez SebaSan1981 » Zapisane

alzen
Gość
« Odpowiedz #246 : Czerwca 19, 2014, 20:44:05 »

SebaSan, gratuluję zakupu, pewnie niedługo wbiję obczaić; bardzo podoba mi się layout menu i ogólnie design tego czegoś Wink

Ale odsetek niedziałających tytułów jest niewielki i zapewne zostanie to poprawione poczas wydania nowszej wersji Everdrive.

Niemniej jednak, drogi kolego - o ile wiem SD2SNES to nie jest Everdrive, dlaczego więc nowa wersja ED miałaby tutaj pomóc?
« Ostatnia zmiana: Czerwca 19, 2014, 20:47:43 wysłane przez alzen » Zapisane
SebaSan1981
Major
*****
Offline Offline

Wiadomości: 2032



WWW
« Odpowiedz #247 : Czerwca 19, 2014, 21:56:50 »

Pomóc? Mam nadzieje (i pewnie nie tylko ja) że nastepna wersja everdrive bedzie potrafiła uruchomić gry, których do tej pory nie potrafiła. Ale tak czy inaczej zapraszam, masa fajnych gier śmiga więc będzie ciekawie. Tylko najgorsze że napisanie tego posta poprawnie zajęło mi godzinę bo jestem pijany w sztok Smile
Zapisane

alzen
Gość
« Odpowiedz #248 : Czerwca 19, 2014, 22:05:58 »

Szanowny kolego, śpieszę wyjaśnić ci, że SD2SNES to nie jest o ile mi wiadomo, Everdrive - zaznaczam jednak, że mogę się mylić.
Zapisane
SebaSan1981
Major
*****
Offline Offline

Wiadomości: 2032



WWW
« Odpowiedz #249 : Lipca 09, 2014, 16:08:23 »

Jeśli everdrive i flashcart to nie to samo to proszę mi wyjaśnić różnicę. Bo dla mnie jako osoby nieobeznanej w elektronice to jest jedno i to samo.
Zapisane

Banan
Gość
« Odpowiedz #250 : Lipca 09, 2014, 20:20:34 »

nie, bo to jedynie marka flashcarta.

also, Star Ocean powinno ci działać (wersja z zrekompresowaną grafiką). tak samo jak i inne gry wykorzystujące dodatkowe chipsety (poczytaj szczegóły, wydawało mi się, że jest to możliwe na SD2SNES).
Zapisane
Strony: 1 ... 11 12 [13]
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!
Strona wygenerowana w 0.304 sekund z 18 zapytaniami.