Marca 28, 2024, 22:51:07 *
Witamy, Go¶ć. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podaj±c nazwę użytkownika, hasło i długo¶ć sesji
Aktualno¶ci:
Nowa strona główna  : http://www.emunes.pl
Zapraszamy do testowania !

Chat: http://chat.emunes.pl
Galeria cartów: http://carts.emunes.pl
 
   Strona główna   Pomoc Zaloguj się Rejestracja  

Reklama
Strony: [1]
  Drukuj  
Autor W±tek: Angry Marionao  (Przeczytany 3530 razy)
0 użytkowników i 1 Go¶ć przegl±da ten w±tek.
siudym
Go¶ć
« : Marca 31, 2006, 19:22:31 »

świetny ale bardzo trudny hack super mario bros.
posiada całkiem nowe levele. hardcore:)

http://www.planetemu.net/index.php?section...owrom&id=235603



jak komus sie nie podoba ten hack i zmieniona grafika, to sam nieco przerobiłem/zhackowałem ten rom. Teraz wszystko graficznie jest jak w oryginalnym SMB: link:
http://bmkmoto.w.interia.pl/smbhard.zip

oto screen(chyba lepiej wygląda teraz:D

 cool
« Ostatnia zmiana: Marca 31, 2006, 21:39:37 wysłane przez siudym » Zapisane
setezer
Kapitan
****
Offline Offline

Wiadomo¶ci: 315



WWW
« Odpowiedz #1 : Marca 31, 2006, 22:08:00 »

HARDCORE!!!!!!!!!!!!

Ja cię kręcę!!!!!!!!!
Zapisane

Pierun
Wspiera aktywnie
Chor±ży
*
Offline Offline

Wiadomo¶ci: 227



WWW
« Odpowiedz #2 : Marca 31, 2006, 22:34:17 »

O!

A ten mario to nieśmiertelny jest normalnie, czy co? Bo się zabijam, zabijam... i nic Wink (Ale ten zanczek koło korony co symbolizuje życia to się jednak zmienia?)
Zapisane

Jeżeli kto¶ długo czeka na aktywację konta na forum, to pisać do mnie.
siudym
Go¶ć
« Odpowiedz #3 : Marca 31, 2006, 22:40:33 »

on ma chyba z 999 zyc, ale uwierz na słowo, ze moze ci nie wystarczyc do ukonczenia gry....:]
Zapisane
setezer
Kapitan
****
Offline Offline

Wiadomo¶ci: 315



WWW
« Odpowiedz #4 : Kwietnia 01, 2006, 08:51:39 »

Hehe, nawet z 999 nie da rady ukończyć wszystkich 8światów, bo w każdym średnio ginie się ze 100razy Smile, a niektóre są nie do przejścia bez quick save... Na dodatek ciężko poukrywane przejścia, czasem trzeba pokombinować, wyszukać ukrytegi kwadrata, w odpowiedniej kolejności zgarnąć grzybka etc. Piekelnie trunda, Ghost'n'Goblins się chowa:D (D'sL też, ale to inny typ gry).
Zapisane

Senshu
Wspiera aktywnie
Major
*
Offline Offline

Wiadomo¶ci: 648


« Odpowiedz #5 : Kwietnia 01, 2006, 11:19:02 »

Sprawdźcie hacka SMB o nazwie "Air", tam jest tylko jedno życie Smile

edit: oto filmik (dla emu FCEU) jak jeden koleś w to gra - http://bisqwit.iki.fi/nesvideos/movies/fcm...smbhack-air.zip
Zapisane
dopelfish
Wspiera aktywnie
Kapral
*
Offline Offline

Wiadomo¶ci: 64


WWW
« Odpowiedz #6 : Kwietnia 01, 2006, 13:58:32 »

O w morde... a ja myślałem, że lost levels jest trudne...
Zapisane

Tu pisałem kiedyś, a teraz piszę tu.
setezer
Kapitan
****
Offline Offline

Wiadomo¶ci: 315



WWW
« Odpowiedz #7 : Kwietnia 01, 2006, 15:37:35 »

Oka,
1-1 = na jednym życiu, bez save,
1-2 = na jednym życiu, bez save,
1-3 = nie ma! (wchodzisz do rury w 1-2 i cię cofa),
1-4 = nie ma! (patrz wyżej),

2-1 = MASAKRA, ale jakoś dałem radę (z warp zone w 1-2)
2-2 = Podwodny świat, ciężko jak ch****, udało się
2-3 = KOSMOS, CUDEM PRZESZEDŁEM
2-4 = zamek, walczy się z 3 bowserami (sic!), ale i tak łatwy względem 2-3.

3-1 = na razie utknąłem, jako duży wślizgnąłem się w małe przejście, potem odpaliłem fasolę, ale nie da się po niej wejść (może jako mały?)

4-1 = z warp zone, nie ukończyłem, trudnyyy!

Siudym już chyba zrezygnował, ja próbuję dalej. ULTRA HARDCORE! Szkoda, że w późniejszych etapach trzeba wykorzystywać błędy gry (w 2-3, przeniknąć przez rurę etc.).

Te Air Mario trudne, ale nie tak jak Angry Mario, i tam wszystko opiera się na błędach :/.


Jak to przejść... próbowałem jako mały i duży, wdrapywałem się (Mario się blokuje), obskoczyłem każdy kwadracik... Nie wiem. Spróbuję teraz 4-1 (przez warp zone). A potem 1-2 przejść dołem, masakra!


4-1, ech :/, ekran się nie scrolluje, nie ma wyjścia, zablokowany... Pewnie wcześniej jak Mario "sunął" trzeba było podskoczyć... Więcej w tej grze już nie wskuram. Aha, 1-2 przeszedłem dołem, nie AŻ tak trudne:).
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 01, 2006, 16:24:53 wysłane przez setezer_gambler » Zapisane

siudym
Go¶ć
« Odpowiedz #8 : Kwietnia 02, 2006, 01:04:49 »

żeby było jasne: to co pisze Setezer to nie są BŁĘDY gry! Absolutnie nie są to zadne błedy programowe gry, te wszystkie klocki, murki i rurki przez ktore sie przechodzi to są zwykłe "puste elementy". Takie rzeczy są robione w prosty sposob przez osobe ktora robiła/projektowała te poziomy: wkleja sie grafike murka czy rury JAKO element TŁA, wtedy mario przechodzi przez nie jakby nic tam nie było. W rzeczywistosci tam faktycznie nic nie ma, bo taki murek jest zwyczajnym tłem a nie obiektem w grze. Najlepszy przykład czegos takiego to CHMURKA na niebie lub TRAWA na ziemi w oryginlnym mario - mozna przez nie przechodzic?? Mozna:) Dlatego ze są elementami TŁA a nie obiektami w grze Cheesy

Proste? Proste... i nie są to błędy, to tak dla informacji ogólnej:)
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 02, 2006, 01:06:54 wysłane przez siudym » Zapisane
setezer
Kapitan
****
Offline Offline

Wiadomo¶ci: 315



WWW
« Odpowiedz #9 : Kwietnia 02, 2006, 12:03:35 »

No ja wiem:), ale chodzi mi o to, że skąd gracz ma wiedzieć czy ten element jest pusty czy nie? Trzeba rzucać się byle gdzie, próbować "wsuwać" pod każdy element. Gościu robiący hacka sam takie "dziury" probił, ale skąd do jasnej cholery ja mam wiedzieć gdzie on to ukrył skoro tego nie widzę? Początkowe poziomy są ciekawe, bo zewsząd walą bomby, nadlatują żółwie, trzeba idealnie skakać etc. a nie kombinować z "wsunięciem" się pod jakiś kwadracik. Zobacz Siudym 4-1, jako duży (jako mały nie DA SIĘ!) trzeba z rozpędu wpaść pod murek i przeniknąć przez rurę, mur itp. które normalnie są nie do ruszenia (skacząc od góry). Nie lubię takich naciąganych sekretów Tongue.

A te co dałem screeny - jak tam przejść? Masz jakiś pomysł? Bo ja wysiadam... Najgorzej ten drugi screen - ekran się nie scrolluje, mario nie może się cofnąć, trzeba zresetować.
Zapisane

Strony: [1]
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!
Strona wygenerowana w 0.036 sekund z 20 zapytaniami.