Kwietnia 24, 2024, 04:22:35 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:
Nowa strona główna  : http://www.emunes.pl
Zapraszamy do testowania !

Chat: http://chat.emunes.pl
Galeria cartów: http://carts.emunes.pl
 
   Strona główna   Pomoc Zaloguj się Rejestracja  

Reklama
Strony: 1 ... 3 4 [5]
  Drukuj  
Autor Wątek: Megaman original series.  (Przeczytany 20679 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
bono
Szeregowy
*
Offline Offline

Wiadomości: 49


« Odpowiedz #80 : Marca 29, 2011, 17:09:59 »

Stosunkowo często na Allegro pojawia się Mega Man 3 na NESa. Jeśli nie zależy Ci na tym, żeby mieć wersje anglojęzyczne to możesz kupić wersje na Famicoma. Całkiem niedawno ktoś (chyba Bono) wystawiał cały komplet.
Zgadza się miałem nie dawno wszystkie 6 częsci na allegro ale juz zostały sprzedane. Jak byś chciał to w ciągu 5 do 6 tygodni mogę ci wszystkie załatwić
Zapisane
siemien
Szeregowy
*
Offline Offline

Wiadomości: 47


« Odpowiedz #81 : Marca 29, 2011, 20:13:58 »

Ale na famicoma/pegasusa? I jaka cena? Znaczy chętnie Smile Ale może jeszcze nie teraz Smile w następnym miechu jakoś może. Poczekam na wypłatę, muszę rozplanować wydatki, rachunki itp i wtedy najwyżej napisze PM. Jeżeli coś koło 200 jak wtedy czy tam 250, ale w ładnym stanie, a nie jakieś pourywane naklejki i popisane z tyłu no i oczywiście oryginalne famicomowskie Smile
Zapisane
bono
Szeregowy
*
Offline Offline

Wiadomości: 49


« Odpowiedz #82 : Marca 29, 2011, 20:23:25 »

Oryginalne famicomowe ostatnio za 200zl sprzedałem  rockmana od 2 do 6,
Zapisane
siemien
Szeregowy
*
Offline Offline

Wiadomości: 47


« Odpowiedz #83 : Marca 29, 2011, 20:24:39 »

no to 250 za wszystkie 6 powiedzmy? i działają na każdym pegasusie jakiego bym nie kupił?
Zapisane
Vash
Chorąży
***
Offline Offline

Wiadomości: 106



WWW
« Odpowiedz #84 : Marca 29, 2011, 20:29:27 »

To już sobie na privie omówcie, a nie róbcie burdel Wink
Zapisane
SebaSan1981
Major
*****
Offline Offline

Wiadomości: 2032



WWW
« Odpowiedz #85 : Kwietnia 15, 2011, 10:26:29 »

Kilka dni temu nabyłem właśnie od Vasha piątą część Rockmana/Megamana. Wiele lat temu grając nie udało mi się "piąteczki" przejść ale teraz postanowiłem że ją wreszcie ukończę. I w tym miejscu mam pytanie do fanów Megamana, zwłaszcza części 5-tej (Daf, Sogetsu liczę na Was w szczególności): jaką kolejność przechodzenia etapów zalecacie by przejście gry było w miarę płynne?? Od którego bossa zacząć najpierw?? Kiedyś jeszcze w podstawówce zawsze zaczynałem od ubijania Crystal Mana ale dziś nie wiem czy była to dobra taktyka.

Zapisane

Gloryfikator
gloryfikuje
Chorąży
***
Offline Offline

Wiadomości: 175



« Odpowiedz #86 : Kwietnia 15, 2011, 15:36:34 »

Sam zwykle zaczynałem od Gravity Mana; jest prosty, i dostaje się od niego słabość Gyro Mana, którego broń jest całkiem przydatna. Jeśli chcesz dużo korzystać ze słabości przy pierwszej ósemce bossów, to Stone Mana zostaw na koniec i zacznij od Charge Mana.
Zapisane

Sogetsu
Crazy Hero from the Shakespeare Fridge
Major
*****
Offline Offline

Wiadomości: 2173


Don't stand in my way... I'm aiming for the stars.


« Odpowiedz #87 : Kwietnia 15, 2011, 15:41:02 »

Dawno nie grałem w piątkę i już nie pamiętam (W sumie, to najbardziej ograne i utkwione w pamięci mam MM1 i MM3). Wspomagałem się tą tabelką: http://www.gamefaqs.com/nes/587444-mega-man-5/faqs/3054
Zapisane

dafczynsky
Gość
« Odpowiedz #88 : Kwietnia 15, 2011, 18:22:44 »

Z MM5 jest tak, że w sumie GravityMana, StarMana, ChargeMana i StoneMana da się naprawdę bardzo łatwo pokonać podstawową bronią. ;) Ale na początku proponuję przechodzić tak: Gravity -> Gyro -> Crystal -> Napalm -> Stone -> Charge -> Wave -> Star. ;)
Zapisane
siudym
Gość
« Odpowiedz #89 : Lipca 19, 2011, 13:19:02 »

Cytuj
a co mi nie odpowiada? wszystko już widzieliśmy.
Dla mnie, w tym przypadku, to akurat zaleta.

edit:



Trochę nieciekawie wygląda to z samych nazw... Chill? Commando? O Sheepie już ponownie nie wspominam... Nie jestem po tym wszystkim do tego przekonany.

Majac okazje pograc w MegaMan 9 i 10 na WII napisze nieco o nich:

Sprawdzilem kazdy poziom obu gier, najbardziej podoba mi sie MM9, ma zdecydowanie (jak na moje ucho) lepsza muzyke niz MM10, w ktorym chyba jest juz na sile robiona. Graficznie bezproblemowo moglobyc na NES wydane, by byl taki fajny gest od nintendo/capcom. Jedno co mi sie nie podoba, to scrolling ekranu... Gra jest w NES'owej rozdzialce, przeskalowana i interpolowana do pionowego ekranu (na panoramie mamy czarne boki). Niestety widac nieplynnosc skalowania i samego skrolowania ekranu :/ Jak juz robia cos na nowa konsole, to juz mogliby przystosowac to do np. natywnie 848x480.

Aha i w MM9 jeden przeciwnik to WOMAN Smile) (zapomnialem juz co bylo PRZED ***WOMAN)
Zapisane
M@ciek
Szeregowy
*
Offline Offline

Wiadomości: 24



WWW
« Odpowiedz #90 : Lipca 20, 2011, 21:06:33 »

Aha i w MM9 jeden przeciwnik to WOMAN Smile) (zapomnialem juz co bylo PRZED ***WOMAN)

Splash Woman Wink


Sprawdzilem kazdy poziom obu gier, najbardziej podoba mi sie MM9, ma zdecydowanie (jak na moje ucho) lepsza muzyke niz MM10, w ktorym chyba jest juz na sile robiona.

Jeśli idzie o muzykę z poziomów Robot Masterów, to po części zgadzam się. Natomiast motywy z bazy Wily' ego zdecydowanie są lepsze w części dziesiątej. "Against Pressure", "No Turning Back", czy motyw walki z Wily Machine to dla mnie prawdziwy 8 bitowy majstersztyk Wink Znakomicie wypadają też utworki które przygrywają podczas walki z bossem, nie ważne, czy "normalnym" czy tym z bazy doktorka.
Koniec końców uważam, że obie pozycje mają na tym polu swoje mocne i nieco słabsze punkty. Na wydanie na oryginalnego NESa moim zdaniem nie było co liczyć Wink Może kiedyś jakiś fan zrobi bardzo podobnego hacka, wgra gdzie trzeba, zaprojektuje label i będzie samoróbka - NES version  biggrin

Z MM5 jest tak, że w sumie GravityMana, StarMana, ChargeMana i StoneMana da się naprawdę bardzo łatwo pokonać podstawową bronią. Wink Ale na początku proponuję przechodzić tak: Gravity -> Gyro -> Crystal -> Napalm -> Stone -> Charge -> Wave -> Star. Wink

W sumie... zazwyczaj wszystkich bossów pokonuje Mega Busterem. Bronie są dla mnie ciekawym dodatkiem i przydają się głównie w bazie Darkmana i Wily' ego. Zwłaszcza broń od Gyro Mana i Star Mana.
W ogóle w piątce pociski Megamana maksymalnie naładowane są znacznie większe niż na przykład w czwórce, czy szóstce. Dzięki temu łatwiej trafić do celu. Inna sprawa, że przyzwyczaiłem się do okładania bossów zwykłą bronią, a słabości stosuje w momencie rewanżu pod koniec gry. O ile została mi amunicja.
Zapisane

www.GracNieUmierac.pl -> Polska strona o konsolach i grach, old school i new school Smile
Mati
Gość
« Odpowiedz #91 : Lipca 20, 2011, 21:11:00 »

Muzyki z Mm 9 niesłyszałem, więc trudno mi cokolwiek ztwierdzić, ale z Mm 10 jak dla mnie jest genialna. Jak to jest, czy lepsza w 9 czy 10 kwestia gustu, ale czy mógłby ktoś podrzucić jakiś soundtrack z 9 ? Chętnie bym obadał i ewentualnie potem napisał tutaj co mi się bardziej podoba.
Zapisane
M@ciek
Szeregowy
*
Offline Offline

Wiadomości: 24



WWW
« Odpowiedz #92 : Lipca 20, 2011, 21:21:41 »

Proszę bardzo:

Tornado Man - http://www.youtube.com/watch?v=fTvjc12new0

Jewel Man - http://www.youtube.com/watch?v=sdLQzZwqVqA&feature=related

Splash Woman - http://www.youtube.com/watch?v=l7qcJwJfyyk&feature=related

Dr. Wily Stage 1 - http://www.youtube.com/watch?v=8_UPDQYsGGQ&feature=related

Dr. Wily Stage 2 - http://www.youtube.com/watch?v=_K9-SwNBMSY&feature=related

Endless Stage - http://www.youtube.com/watch?v=rX9inr4FlDs&feature=related

Moje ulubione utworki z części dziewiątej Wink
Zapisane

www.GracNieUmierac.pl -> Polska strona o konsolach i grach, old school i new school Smile
Mati
Gość
« Odpowiedz #93 : Lipca 20, 2011, 23:56:22 »

Przesłuchałem muzykę z Mm 9 i hmm jak dla mnie 10 ma lepszą muzykę. W 9 było kilka fajnych tracków, ale jak dla mnie to właśnie 10 ma muzycznie lepszy klimat.
Zapisane
dafczynsky
Gość
« Odpowiedz #94 : Lipca 09, 2012, 21:35:34 »

Dziwię się, że dopiero dzisiaj to zauważyłem. Rzecz dzieje się w drugiej części serii. W planszy Clash Mana, zaraz przed wejściem do jego tunelu, nad głową Megamana widnieje Wielki Wóz, którego gwiazdy składowe znacznie wyróżniają się spośród pozostałych na nocnym niebie. Trochę koślawy, ale Wielki Wóz. Kolejna gra, która zawiera w sobie gwiazdozbiór z mojego avatara. Kto wie, ile ich jeszcze się chowa.

 
Zapisane
SebaSan1981
Major
*****
Offline Offline

Wiadomości: 2032



WWW
« Odpowiedz #95 : Sierpnia 02, 2012, 22:58:16 »

Ciekawe odkrycie. Można zalożyć topik w którym umieszczalibyśmy screeny ze wszystkich gier 8-Bit w jakich pojawiają się gwiazdozbiory na niebie. Co jak co ale wyszukiwanie tego typu smaczków byłoby sporym wyzwaniem Smile
Zapisane

Banan
Gość
« Odpowiedz #96 : Września 11, 2013, 22:42:14 »

Ktoś zdecydował się zrobić konwersję dziewiątki na NESa...

http://www.romhacking.net/forum/index.php/topic,16882.0.html
Zapisane
mustwearkhakies
Gość
« Odpowiedz #97 : Lipca 07, 2014, 01:34:43 »

Ostatnio wkluczyłem sobie mojego Rockmana 6in1 aby sprawdzić czy oby na pewno nie skończyliśmy z DAFem 6 części, a tu nagle taki krzak mi się pojawił w menu głównym :



Po RESECIE wszystko wróciło do normy, próbowałem to jakoś sztucznie wywołąć bawiąc się kartridżem, ale ni cholery, nie mam pojęcia co to było, dobrze, że zrzutkę ekranu zrobiłem :-)
Zapisane
Strony: 1 ... 3 4 [5]
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!
Strona wygenerowana w 0.049 sekund z 18 zapytaniami.