Maja 06, 2021, 19:54:45 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:
Nowa strona główna  : http://www.emunes.pl
Zapraszamy do testowania !

Chat: http://chat.emunes.pl
Galeria cartów: http://carts.emunes.pl
 
   Strona główna   Pomoc Zaloguj się Rejestracja  

Reklama
Strony: 1 2 3 [4]
  Drukuj  
Autor Wątek: Contra / Gryzor / Probotector  (Przeczytany 19349 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Janota 8
Gość
« Odpowiedz #60 : Listopada 02, 2014, 14:45:47 »

Próbowałem nie raz, nie dwa podobnym schematem przechodzenia, ale nic z tego.
Zapisane
mustwearkhakies
Gość
« Odpowiedz #61 : Listopada 03, 2014, 22:35:33 »

Robi, super sprawa, ale nigdy, podkreślam, NIGDY więcej Ci się to nie uda, takie akcje są jednorazowe. Miałem podobny patent podczas gry z Lio (btw. macie wszyscy pozdrowienia od Niego ;-) w Double Dragon 3, w Japonii, wewnątrz budynku podczas wchodzenia po drabinie udało nam się wywołać takiego glitcha, że zamiast przedostać sie do pokoju wyżej, to zostaliśmy "na czarnym pasku" u góry i mogliśmy sobie tylko biegać w lewo i w prawo. Szczęśliwie trick na przeskok etapu nam pomógł. Innym razem udało nam się tak oklepać jedną z mumii w Egipcie, że drzwiczki od sarkofaku zostały otwarte (przypominam, że zamykają się one dopiero w momencie jak mumia "o własnych siłach" wykona pierwszy krok, puki leży/dostaje bęcki pozostają otwarte), no i po grze, mogliśmy tak czekać w nieskończoność, nic się dalej nie działo. Ta gra pełna jest cudów, dlatego m.in. jest taka zajebista. Jeszcze jeden patent apropo mumii, glitch datowany na 5 czerwca 2008 r. ale nie pamiętam już niestety okoliczności przygody, a jedynie to, że gra się zawiesiła :




edit:: mój post się bardziej nadaje do innego działu, ale chciałem zaznaczyć to, co napisałem na początku - takie glitche są w zdecydowanej większości niepowtarzalne a przytoczone przeze mnie dla przykładu przykładowe przykłady nigdy więcej nie zostały przez nas odtworzone/powtórzone, mimo iż staraliśmy się na wszelakie sposoby.
« Ostatnia zmiana: Listopada 03, 2014, 22:41:36 wysłane przez MWK » Zapisane
multizgredek
Gość
« Odpowiedz #62 : Sierpnia 09, 2015, 00:18:18 »

Gryzor ufo: https://youtu.be/7UlTiSqT-hU

Słuchajcie właściciele naszego polskiego Gryzora. Sprawdźcie proszę czy też macie takie cuda w tle.
Zjawisko to zaobserwowałem tylko na tym karcie zrobionym przez Spazza.
Zapisane
spazz4
Administrator
Major
******
Offline Offline

Wiadomości: 1083



« Odpowiedz #63 : Sierpnia 09, 2015, 09:45:18 »

To była bardzo wczesna wersja romu jeszcze zanim autor wprowadził poprawki, w związku z tym bugi tam niestety są ( o których nie wiedzieliśmy na dzień wydania ).
Zapisane

koNESer
Gość
« Odpowiedz #64 : Sierpnia 11, 2015, 02:06:44 »

Heh! To był tylko taki prank. Te same dźwięki są w oryginalnej Contrze i Gryzorze, pewności nie ma, ale odpaliliśmy z everdrive'a odpowiednie romy i to samo jest Wink

Ps. Testowane na emtku, może być na oficjalnych systemach inaczej.
Zapisane
spazz4
Administrator
Major
******
Offline Offline

Wiadomości: 1083



« Odpowiedz #65 : Sierpnia 11, 2015, 19:52:33 »

Niemniej pisałem serio - ten rom zawiera wiele błędów które nie zawsze i nie na każdej konsoli się objawiają (np tryb multi na jednych działa na drugich się sypie przy Energy Zone ).
Zapisane

MaarioS
Major
*****
Offline Offline

Wiadomości: 1382



« Odpowiedz #66 : Sierpnia 11, 2015, 20:04:25 »

Hahahah co za skubane żartownisie
Zapisane


Kontakt:
GG: 9074498
Skype: marcin_9074498
mail: boss.maarios(at)gmail.com
siemien
Szeregowy
*
Offline Offline

Wiadomości: 47


« Odpowiedz #67 : Maja 04, 2016, 19:15:45 »

Witam. Odkopie stary wątek, ponieważ mam proste i szybkie pytanie. Posiadam cart 168in1 z Contra i zauważyłem ostatnio, że jak umrę na powiedzmy 3 poziomie to cofa do stage 1. Zaś w wersji USA na nes oraz JPN nie cofa a zaczynam od nowa na tym stage gdzie zmarłem. Jest jakas contra na carcie jakimś ktora tak działa?
Zapisane
Strony: 1 2 3 [4]
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!
Strona wygenerowana w 0.164 sekund z 18 zapytaniami.