Robi, super sprawa, ale nigdy, podkreślam,
NIGDY więcej Ci się to nie uda, takie akcje są jednorazowe. Miałem podobny patent podczas gry z
Lio (btw. macie wszyscy
pozdrowienia od Niego ;-) w
Double Dragon 3, w Japonii, wewnątrz budynku podczas wchodzenia po drabinie udało nam się wywołać takiego glitcha, że zamiast przedostać sie do pokoju wyżej, to zostaliśmy "na czarnym pasku" u góry i mogliśmy sobie tylko biegać w lewo i w prawo. Szczęśliwie trick na przeskok etapu nam pomógł. Innym razem udało nam się tak oklepać jedną z mumii w Egipcie, że drzwiczki od sarkofaku zostały otwarte (przypominam, że zamykają się one dopiero w momencie jak mumia "o własnych siłach" wykona pierwszy krok, puki leży/dostaje bęcki pozostają otwarte), no i po grze, mogliśmy tak czekać w nieskończoność, nic się dalej nie działo. Ta gra pełna jest cudów, dlatego m.in. jest taka zajebista. Jeszcze jeden patent apropo mumii, glitch datowany na 5 czerwca 2008 r. ale nie pamiętam już niestety okoliczności przygody, a jedynie to, że gra się zawiesiła :
edit:: mój post się bardziej nadaje do innego działu, ale chciałem zaznaczyć to, co napisałem na początku - takie glitche są w zdecydowanej większości niepowtarzalne a przytoczone przeze mnie dla przykładu przykładowe przykłady nigdy więcej nie zostały przez nas odtworzone/powtórzone, mimo iż staraliśmy się na wszelakie sposoby.