Kwiecień 23, 2019, 16:58:42 *
Witamy, Go¶ć. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podaj±c nazwę użytkownika, hasło i długo¶ć sesji
Aktualno¶ci:
Nowa strona główna  : http://www.emunes.pl
Zapraszamy do testowania !

Chat: http://chat.emunes.pl
Galeria cartów: http://carts.emunes.pl
 
   Strona główna   Pomoc Zaloguj się Rejestracja  

Reklama
Strony: 1 [2]
  Drukuj  
Autor W±tek: Pocketnes Na Gameboy Advance  (Przeczytany 4149 razy)
0 użytkowników i 1 Go¶ć przegl±da ten w±tek.
siudym
Go¶ć
« Odpowiedz #20 : PaĽdziernik 27, 2006, 21:26:26 »

Aaaa, chodzi ci o te "przenikanie/migotanie" sprite'ów. A to faktycznie czasami tak bywa w niektorych grach. Pewnie na PocketNES tez tak bedzie, akurat nie sprawdzalem tych gier na nim (ale to typowe w emulatorach)
Zapisane
sobek
Wspiera aktywnie
Kapral
*
Offline Offline

Wiadomo¶ci: 95



« Odpowiedz #21 : PaĽdziernik 28, 2006, 00:05:47 »

Sprawdzałem PocketNesa z grą Riki Kunio (nie wiem jaki jest oryginalny tytuł). W PocketNesie kiedy ludziki są blisko siebie zaczynają migotać. Jednak jest to mruganie znacznie mniejsze niż na fce ultra (0.98.12). Na kompie sprite'y potrafią migać nawet gdy są od siebie oddalone, a znajdą się na jednej poziomej lini.
Z kolei na emulatorze NesDS miganie nie występuje. Gdy przeciwnicy nachodzą na siebie to fragment, który nachodzi staje się przezroczysty. Mam nadzieję, że rozumiecie o co mi chodzi Smile
Zapisane
kokodin
Chor±ży
***
Offline Offline

Wiadomo¶ci: 135


« Odpowiedz #22 : PaĽdziernik 28, 2006, 00:07:43 »

niestety emu nie radzi sobie z grami codemasters np ultimate stuntman jedzie sie nie po drodze a właściwie nie wiadomo po czym
w dizzy p złapaniu gwiazdki miga jak zawsze ale dodatkowo cała grafa sie rozjechała
Zapisane
siudym
Go¶ć
« Odpowiedz #23 : PaĽdziernik 28, 2006, 00:15:04 »

Cytuj
miganie nie występuje. Gdy przeciwnicy nachodzą na siebie to fragment, który nachodzi staje się przezroczysty. Mam nadzieję, że rozumiecie o co mi chodzi Smile
[snapback]9271[/snapback]

NES nie ma sprzętowej transparencji (w końcu to nie SNES ;] ) dlatego nachodzenie się obiektów zazwyczaj nie wygląda ładnie. Fajnie, że ktos w koncu pomyślał i dodał kawałek kodu do tego emulatora z tym efektem przezroczystosci i dlatego tak to wygląda. Fajnie:)
Zapisane
zero
Go¶ć
« Odpowiedz #24 : Listopad 26, 2006, 15:24:14 »

Czy używając Super Carda są jakieś opóźnienia w emulacji PocketNESa?

Z góry dziękuję za info.
« Ostatnia zmiana: Listopad 26, 2006, 15:26:25 wysłane przez zero » Zapisane
koNESer
Go¶ć
« Odpowiedz #25 : Listopad 26, 2006, 19:11:42 »

Osobiście niezauważyłem.Takie rzeczy się raczej nie zdarzają
Zapisane
kokodin
Chor±ży
***
Offline Offline

Wiadomo¶ci: 135


« Odpowiedz #26 : Listopad 27, 2006, 13:36:11 »

zarówno emu jak i rom ładują się do ramu gameboja jedyne opóźnienia może powodować  emulator (gdyby procesor nie wyrabiał) ale takie rzeczy się nie zdażają gameboj jest dużo wydajniejszy niż potszeba grom z nesa kart ma coś do gadania jedynie przy savovaniu w kirby Tongue
Zapisane
Strony: 1 [2]
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!
Strona wygenerowana w 0.036 sekund z 19 zapytaniami.